ملورینملورین، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره
رادینرادین، تا این لحظه: 1 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

عاشقانه های من و نی نی ها و بابای مهربونشون

قرص

نیو آپدیت

1399/7/18 1:02
نویسنده : مامان سارا
171 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

چه غریبه دیگه برام اینجا پست گذاشتن درحالیکه تو چن سال اخیر اینهمه اپ های مختلف با دسترسی فوق العاده راحت تر وجود دارن اما انگار اینجا یه جور دیگس برام . اینجا کلی خاطره توشه که بعضیاش به کل یادم رفته بود. 

الان که دارم مینویسم باید بگم که اخرین بار سه چهارسال پیش اینجا بودم ، و نه یوز نیم نه پسورد یادم نبود اما یهویی یاد اینجا افتادم و اتفاقی تونستم که یوزر و پسورد رو ریکاوری کنم! 

چقد گذشته هااااا و چقد اتفاقا افتاده اما از این شروع کنم که الان در نورث یورک در انتاریو زندگی میکنیم ، یه خونه خیلی خشگل با یه حیاط بی نظیر ... یه دخترکوچولوی کلاس دومی ، یه همسرمهربون و حمایتگر درکنار مامان و سوگل و داداشی ، و سانی هم که حالا با ساسان ازدواج کرده تو یه جایی همین دوروبر خونه داره .... دیگه اینکه من  دوباره دارم مامان میشم و تو هفته هفت هستم ، بخاطر کویید۱۹ سرکار نمیرم ولی با محل کاردر حال دیسکاشن هستم . الان همه چی خیلی خوبه اگرچه روزای سخت و تاریک زیادی پشت سر گذاشتیم ولی شکر که گذشت ... حدود سه سال و نیم یالوای عزیزم بودیم ، بهترین جای دنیاس برای من ،  روحمو تازه میکنه ... تا دوروز دیگه یعنی ده اکتبر دو سال تمام هست که تورنتو هستیم. شادی هست گله هست ، شکر که خوب خوبیم 🙏

اینجا رو برای ملورین درست کرده بودیم پس ریگاردینگ تو هر ، کلی گفتنی هست : 

🧿دخملک مامان خیلی خانوم خیلی با شخصت و مودب خیلی زیبا و هنرمنده ، از همه چیز دنیا فقط عاشق اسباب بازی خریدنه ، دلش میخواد خواننده ، معلم و دکتر حیوونا بقول خودش بشه. ترکی رو مثل زبان مادری حرف میزد اما الان خیلی یادش رفته و بیشتر متوجه میشه و برای کلمه ای حرف زدن لجبازه !! بازیاش همه انگلیسی شده بجای ترکی و خیلی قشنگ انگلیسی حرف میزنه ... اصرارزیاد به فارسی حرف زدن تو خونه داره وکلمه ای اگه ندونه میپرسه که حتما و ترجیحا فارسی بگه ... خیلی دلش دوس میخواد ولی خوب سخت گیره تو دوس پیدا کردن ،درحال حاضر کیارا بی اف افش محسوب میشه ، یه دختر شیرین هندی که مثل خودش ظریف و مودب و خوش زبونه . خیلی. 🧿دخترکم محکم و عاقله ، دوستایی که خوب نباشن رو خیلی راحت حذف میکنه حتی اگر تنها بمونه . الان کلاس تقویت زبان ( رایتینگ و ریدینگ ) میره ، کلاس ریاضی خصوصی داره و کلاس نقاشی میره و منتظرم  که برای دنسینگ ، سینگینگ و تاتر هم جا باز بشه تا ثبت نامش کنم. کلاسهاشون از ۹ تا ۳ آنلاینه که البته معلم دو تعطیل میکنه و سلف استادی گذاشته برای مابقی تایم که ا‌نم تبدیل به کارتون تایم میشه😄  🧿

برای امروزبسه ، فعلا 😊

پسندها (3)

نظرات (1)

٪
30 مهر 01 19:28
خوش ب حالتون ک کانادایین
مامان سارا
پاسخ
هرجا هستین تنتون سلامت ، دلتون شاد و دنیا به کامتون باشه 🙏