ملورینملورین، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره
رادینرادین، تا این لحظه: 1 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

عاشقانه های من و نی نی ها و بابای مهربونشون

قرص

نینی چرا نمیچرخی ؟؟؟

1391/11/17 15:12
نویسنده : مامان سارا
630 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  عزیز دل مامان ... خشگل من ، نینی کوشولو موشولوی من

دیروز در پی لک دیدن های مداوم ، برای اینکه خیالم راحت بشه ، من و همسری رفتیم سونوگرافی ... البته چون دکترم روزهای دوشنبه مطب نیست ، مجبور شدیم بریم سونوی اطهری ... خداروشکر آقای دکتر سونوگراف ، گفت مشکلی نمیبینه و همه چیز خیلی خوبه ... اما کوچولوی من هنوز نچرخیده !! فک کنم قصد کرده که مامانش سزارینی بشه ... ای خداااا ... اما از همه چیز مهمتر سلامتیه عزیز دلمه ، حالا دیگه هرجور که خدا بخواد دنیا بیاد مهم نیست .... البته هنوز هم یکمی وقت دارم ، ولی خیلی احتمال جرخیدنش تو این هفته ها کمه ...


بر اساس سونوی دیروز ، نینی ما 1960 گرم وزن داره و البته 33 هفتشه ... در حالی که بر اساس گفته دکتر و سونوی سه بعدی که ماه پیش انجام دادم ، دیروز 32 هفته تمام بودم ... آقای دکتر گفتن که مایع دور جنین 9.5 هستش و به حداقل نرمال خودش رسیده و باید بیشتر آب بخورم ، چون تاثیر زیادی داره ...

و دیگه اینکه کارهای اتاق نینی اگرچه کمی دیر هم شده ، ولی یکی دو هفته دیگه تموم میشه و به امید خدا اتاقش رو میچینیم ...

خدایا شکرت خیلی خیلی زیااااااااااااااد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

پرهام
17 بهمن 91 15:32
بیاد بیرون اینقدر برات بچرخه که! سلامت دنیا بیاد

ههههههههه آره واقعاً ... مرسی عزیزم م
زهره
20 بهمن 91 2:51
عزیزم توکل به خدا
اما فکر کنم پیاده روی خوب باشه واسه چرخیدن نینی
اینطور نیست ؟
در مورد اتاق نینی منم بیصبرانه منتظرم ببینم چی کار کردی !! فضولیم گل کرده
اما انشالله خواست خدا بود یه نفر پیدا کردم که تو دوران بارداریم هی بیام پیشش بگم مسئلهٌ هههه خودتی اون شخص
سلامت یاشید دوستم 3 تایی تون

آره ظاهراً پیاده روی خیلی موثره ... منم دارم تلاشمو میکنم ...
اتاق نینی هم روی چشم م م ... سعی میکنم زودتر آمادش کنم تا عکسشو بزارم
هههههه آره والا راس میگی
مرسی عزیز دلم ... شما هم همیشه سلامت باشید