ملورینملورین، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره
رادینرادین، تا این لحظه: 1 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

عاشقانه های من و نی نی ها و بابای مهربونشون

قرص

بدنیا اومدن نینی سپیده + احوالات من و نینی

1391/11/24 11:30
نویسنده : مامان سارا
515 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خشگل و کوچول من

سپیده دختر داییم که دو هفته بعد از من باردار شده بود ، پری شب نینیش رو 2 ماه زودتر بدنیا آورد ... تو 7 ماهگی !!! ظاهراً زایمان زودرسش ، ژنتیکی بوده و الان نینی تو دستگاهه . حال نینی خوبه و خداروشکر سالمه ولی طفلی خیلی ریزه میزس ، یک کیلو و خرده ای وزن داره . آخی ی ی ی ...امیدوارم که مشکلی براش پیش نیاد و همیشه سالم باشه .

 

از احوالات خودم و نینی باید بگم ما خداروشکر خیلی خوبیم ... از سرماخوردگی یا شایدم آنفولانزایی که گرفته بودم ، 20 روز گذشته و تازه میشه گفت دو روزه که سرفه هام بهتر شده ... تو این مدت انقد سرفه کردم که فک کنم فسقلی خیلی اذیت شده باشه ، با وجودی که دکترم دو جور شربت بهم پیشنهاد کرد ( اکسپکتورانت و دیفن هیدارمین کمپاند ) که بخورم و منم از هرکدوم دو روز خوردم و قطعش کردم ... نگران بودم که مصرف زیادش ، برای عشق کوچولوم مشکلی ایجاد کنه . ولی خداروشکر الان بهترم ... فقط یکمی درگیر قارچ واژینال هستم که هنوز دست از سرم برنداشته و دوباره دوشبه دارم نیستاتین استفاده میکنم . امیدوارم که با این دوه مصرف این دارو ، به کلی این مشکل از وجودم بره بیرون . 

در طول روز سعی میکنم حداقل نیم ساعت پیاده روی کنم و ورزش کگل رو انجام بدم ... ولی برای ورزشای دیگه خیلی تنبلم م م م ... اما هنوز انگاری نینی تکون نخورده و سرجاشه ... حس میکنم هنوز بریچه ... امیدوارم که تا هفته 37 بچرخه .

خدایا شکرت که این روزها داره با آرامش میگذره ... کمک کن تا نینی سالم بیاد بغلم ، کمک کن تا همه چیز بهتر و بهتر پیش بره ... آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

زهره
24 بهمن 91 12:09
آخی امیدوارم که زودی از دستگاه بیرون بیارنش و تپلی بشه و مشکلی هم پیش نیاد براش

تو هم مواظب خودت خیلی باش زیاد فکر و خیال نکن شاید اینطوری نینی بچرخه
مشکل قارچ هم در خانم های باردار گاهی شایع هست نگران نباش فقط مراقب خودت باش
سارا باورم نمیشه اون بار که دیدمت الان داری مامان میشی به سلامتی ای جان امیدوارم این مرحله هم به راحتی پشت سر بذاری و همه چی به خوبی و خوشی بگذره به لطف خدای بزرگ واسه هر سه تایی تون دعا میکنم همیشه سلامت باشیت دوستم


مرسی زهره جونم ... راستش خودمم باورم نمیشه
بازم ممنون از آرزوهای قشنگت

خاله مریم
5 اسفند 91 0:07
سلام .... نی نی خوبه ؟ تو خوبی ؟؟؟
نخودچی، دوست منم بارداره .... من برای اون و نی نی اش وبلاگ ساختم ...
بیا پیشمون .. دوستم به خاطر حالت تهوع نمی تونه چیزی بخوره .... تو هم تهوع داشتی؟
دوست دارمممممممممم سارایی


مرسی ما خوبیم عزیزم ...
حتماً میام دوستم ... منم دوست دارم

آیـه ی عشـق
26 اسفند 91 19:29
خدا رو شکر که همه چی در آرامش داره سپری میشه
بدنیا اومدن نی نی کوچولوی دختر داییت رو تبریک میگم... ایشالا که با دل خوش و سلامتی بیارنش خونه
مراقب خودت و عروسک کوچولومون باش


مرسی عشقمممم..
چشممم شما هم مراقب خودتون و پسملی باشین.بوووووووس
آیـه ی عشـق
30 اسفند 91 0:34
ني ني خودتم که اوووووومد سارا
خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی تبریک میگم
میدونم الان چه حس عجیب و خوبی داری... خدا رو شکر که همه چیز به خیر و خوشی تموم شد
بی صبرانه منتظرم روی ماه ملورین کوچولو رو ببینم
چه حس خوبیه یکی یکی باردار و فارغ میشین... ایشالا بعدی الهام و زهره و طلایه باشن


مرسی گلم ... تو این مدت وقت نکردم وبلاگ نینی رو آپدیت کنم ...
آره واقعاً خیلی حس قشنگیه...
آمییییییییییییین