ملورینملورین، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره
رادینرادین، تا این لحظه: 1 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

عاشقانه های من و نی نی ها و بابای مهربونشون

قرص

29 هفته و 2 روز و ویزیت ماهانه پیش آقای دکتر

1391/10/27 20:42
نویسنده : مامان سارا
416 بازدید
اشتراک گذاری

سلام م م م م م

امروز رفتم پیش آقای دکتر برای چکاپ ماهانه ... عکس ها و ریپورت سونوی سه بعدی بهشون نشون دادم و البته آزمایش هایی که خانم دکتر مغازه برام نوشته بود ... تو آزمایش ها فقط یه مورد ستاره خورده بود که اونم میزان قند دوساعته بود ... حداکثر رو زده بود 115 ، ولی مال من 117 بود ... فک کردم شاید خدانکرده دیابت گرفته باشم ... آقای دکتر یه نگاهی کردن و گفتن که این میزان برای خانم های باردار نیست و حداکثر قند برای خانم باردار 140 هستش که برای تو خیلی هم عالیه و اصلا نگران نباش . نتایج سونو رو هم دیدن و گفتن خیلی خوبه ... وقتی درباره وزن نینی پرسیدم که خوب بوده یا نه ، گفتن حداقل وزن رو داشته و باید بیشتر از اینا وزن بگیره !!  خلاصه بازم تاکید کرد که در طول روز ، به پهلوی چپ دراز بکشم تا نینی بهتر وزن بگیره . دیگه برام سونو نکرد و فقط صدای قلب عشق کوشولوی مامانو با اون دستگاهه گوش کرد ... گفت سونو بهتون گفته نینی چیه ؟ گفتم به سختی متوجه شدن ، و گفتن دختره ... گفت پسره ه ه ... ههههههههههههه ای خدااااااااااااا ... این دکترا آخر منو میکشن هههههههه ... من و همسری هم دیگه عادت کردیم انگار ، فقط لبخند زدیم ... خلاصه ، آقای دکتر مهربون ، گفت دیگه پریناتال نخورم ، چون از اون ماه 4 کیلو وزن اضافه کردم ... یعنی کلاً تا به امروز 11 کیلو وزن اضافه کردم الان 69 کیلو شدم .  آقای دکتر کفتن 2-3 کیلو دیگه بیشر جا ندارم . ظاهراً پریناتال خیلی اشتهام رو زیاد میکنه ، پس دوباره برام Calcicare و Fifol نوشتن به اضافه ASA 100 ... برای ترش کردن معده هم فاموتیدین 40 دوباره تجویز کردن . خداروشکر ورم پا هم ندارم و بقیه چیزا هم خوب بود ...

خداوندا خیلی خیلی شکرت  ت ت ت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

زهره
1 بهمن 91 14:57
ای جانم که همه رو اساسی گذاشته سر کار ....
اما سارا خیلی جالبه که با این همه تکنیک های جدید بازم نمیتونن تشخیص بدن .... اما خودش یه جورایی حس جالبیه
فقط باید خریدات رنگاش واسه نینی جوری باشه که به هر دو جنسیت بیاد...
خوشحالم که همه چی خوب بوده خدا رو شکر
همیشه سلامت باشی
راستی سارا اول چند کیلو بودی قبل بارداری !!!


قبل بارداری 58 کیلو بودم D:
طلایه
6 بهمن 91 14:57
عزیزم ...............واقعا به قووول زهره جوونم بد سر کاریم همگی...............از مامان و بابا تا خاله هاااااااااو دیگر اقوام....نه!!!!!!!!!!!!!!!!!
آیدین و مامانیش
15 بهمن 91 9:40
سارای گلم منم که یه خط در میان میام تبریکامو برای پسر دار شدن دختردار شدن و الان بازم برای پسردار شدنت ابراز می کنم
جدی سرکار گذاشته این فندق ما رو
خیلی خوشحالم که همه چی عالیه
بووووووووووووس


مرسی عزیز دلمممم
راستش من و همسری دیگه بیخیال شدیم و منتظریم تا نینی بیاد ، دیگه چیزی نمونده تا ببینیم نینی ما واقعاً دخمله یا پسمله