ملورینملورین، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره
رادینرادین، تا این لحظه: 1 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

عاشقانه های من و نی نی ها و بابای مهربونشون

قرص

21 هفتگی عشق مامان و یکمی نگرانی

1391/9/1 11:56
نویسنده : مامان سارا
370 بازدید
اشتراک گذاری

یکشنبه ، 28 آبان ، خونه ی مامانم بودم که متوجه دو سه تا لک خییییییلی کمرنگ شدم ... به همسری زنگ زدم و گفتم ، اونم به دکترم زنگ زد و قرار شد عصری بریم مطب دکتر . دکتر برام سونوگرافی کرد و گفت یه مقدار خییییییلی کم سمت راست جفت تصاویر سیاه میبینه . گفت اصلاً جای نگرانی نیست و با کمی استراحت رفع میشه . اما من خییییییییلی نگران و مضطرب شدم  . بهم گفت یه هفته استراحت کنم و نگرانی الکی هم نداشته باشم ، اما مگه میشه  ه ه ه ه !!! قلبم داشت از غصه میترکید ، هرچقدر محمد باهام شوخی میکرد و سعی میکرد فکرمو منحرف کنه ، من همش انگاری که بغض داشته باشم ، دلم میخواست هیچی نگم و ساکت باشم . عجیب اینه که نظر دکترم در مورد جنسیت عوض نشده و سرسختانه میگه نینی پسمله !!! ای خداااااااااااا من که دیگه گیج شدممممم ...خلاصه خیلی در موردجنسیت کنجکاوی نکردم و گفتم دیگه هیچ چ سوالی دربارش نمیکنم .

خلاصه که الان دو روزه که خونه هستم و دارم استراحت میکنم ... خداروشکر دیگه مشکلی نبوده ، اما این دلشوره دست از سرم برنمیداره ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

رضوان
30 آبان 91 17:19
چی شده گلم؟


دوستم جای نگرانی نیست ، ممنون از توجهت
زهره
2 آذر 91 16:32
سارا مثبت مثبت باش
وقتی دکتر میگه هیچی نیست هیچی نیست دیگه
استرس ممنوع
بعد هم در مورد جنسیت هم حتما پسره ... حیا نمیذاره معلوم بشه که چیه
شما فقط ریلکس استراحت میکنی خانمیییی



چشممممممممم
آیه ی عشق
5 آذر 91 10:15
بهتری سارا ؟؟؟


بله عزیزم ، خوبممممم