ملورینملورین، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره
رادینرادین، تا این لحظه: 1 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

عاشقانه های من و نی نی ها و بابای مهربونشون

قرص

20 هفته و دو روز و ... ترشح اولین قطرات شیر مادر

1391/8/24 10:19
نویسنده : مامان سارا
284 بازدید
اشتراک گذاری

سلام م م م م

امروز صبح وقتی عشقم رفت سرکار ، دیگه نتونستم بخوابم ... راستش دوباره نگران نینی شدم . آخه الان سه چهار روزی میشه که یه درد خیلی زیادی از پهلوی راست تا رون پام دارم ... فکر و خیال میکردم که نکنه مشکلی وجود داره !!! بعدش دیگه خوابم نبرد و رفتم دوش گرفتم تا سرحال بشم . بعد از حموم ، متوجه شدم که چند قطره مایع سفید رنگ از سینه هام اومده !!! وااااااااااااای خیلی هیجان انگیز بود ... اولین غذاهای عشق کوچولوم ، عزیز دلممممممم ... وای خدایا ، خیلی حس خوب و قشنگی بود ... زودی زنگ زدم و به عشقم گفتم ... چقدر دوس داشتم پیشم بودی عزیزمممممممقلب

 

نینی کوچولوی من ، مامان هر روز و هر روز بیشتر و بیشتر عاشقت میشه ... الهی فدای نشونه های قشنگ حضورت بشم که من و اینهمه بی تاب اومدنت میکنه ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زهره
24 آبان 91 17:55
ای جانم واسه هر دوتایی تون ببینم
وروجکت تکون میخوره !!!! آخییییی نازییییییییییی
کی میری پس سونووو!!


هفته ی دیگه 4 شنبه خیلی خوفه ه ه ه