ملورینملورین، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره
رادینرادین، تا این لحظه: 1 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

عاشقانه های من و نی نی ها و بابای مهربونشون

قرص

20 هفته تمام و حرکت های محسوس عشق کوچولوی من

1391/8/22 11:01
نویسنده : مامان سارا
304 بازدید
اشتراک گذاری

سلام م م م

دیشب بعد از شام ، رفتم روی مبل دراز کشیدم و داشتم سریال میدیدم ... احساس یه ضربات کوچولویی توی شکمم کردم ، فک کردم دوباره توهم زدم و اهمیت ندادم . اما بعد چند دقیقه خیلی واضح تر احساسش کردم . لباسم رو زدم کنار و داشتم رو شکمم رو نگاه میکردم ، ببینم که با چشم هم میشه دید ، یهویی دیدم که به اندازه نوک نگشت ، شکمم اومد بیرون و دوباره برگشت ... وااااااااااااای انقده ذوق کردم ... زودی به همسری گفتم و اونم با ذوق داشت نگاه میکرد ... جالب اینه که اونم مثل من حرکت های نینی کوچولو رو میدید ... و از اون جالب تر اینکه ، تا حدود10 دقیقه ، نینی همش تکون تکون میخورد و من داشتم از ذوق و عشق بی حدو حصر کوچولوی نازنینم ، اشک میریختم ... چه حس زیبایی بود ، چقدر این روزها متفاوت هستن ... هرگز تصور یه همچین تجربه ی بی نظیری رو هم نداشتم ... از دیشب احساس نزدیکی بیشتری با فندقکم دارم ... الهی فداش بشم که انقدر کوچولو و دوست داشتنیه ... قلب

و من با قلبی لبریز از عشق مادرانه فقط میتونم بگم ، خدایا ممنونم که منو لایق این احساس های زیبا دونستی ...

 

 

پیوست :

راستی دیروز عصری رفتیم و پرده ی اتاق نینی رو تحویل گرفتیم ، بنظر خیلی خشکل و شیک میاد ... امیدوارم که همینطور باشه ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زهره
22 آبان 91 21:29
ای جانم داره دیگه شروع میکنه به حرکت
وای سارااااااااااااااا من جو زدم جای توووووووووو
بوسسسسسسسسسس نمیدونی چه کیفی کردم خوندم