ملورینملورین، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره
رادینرادین، تا این لحظه: 1 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

عاشقانه های من و نی نی ها و بابای مهربونشون

قرص

19 هفته + 1 روز ... ترشحات بیرنگ سینه

1391/8/16 11:49
نویسنده : مامان سارا
811 بازدید
اشتراک گذاری

سلام م م م

تقریباً دو روز میشد که احساس سنگینی و یه درد خفیفی تو سینه هام داشتم، فک کردم که شاید از همون دردهای قبل از بارداری باشه و یکمی نگران شدم اما بعدش متوجه شدم که یه مایع بیرنگی مثل آب ازش ترشح شد ... همینطوری مات و مبهوت مونده بودم ، آخه اصلاً توقع نداشتم که الان با یه همچین چیزی مواجه بشم ... خیلی برام عجیب بود و خدا میدونه چه حس قشنگی یکباره تو بند بند وجودم دوید ... خیلی ذوق کردم و زودی با همسری درمیون گذاشتم...

چه حس خوبیه ، خیییییییییلی زیباست...دارم قدم قدم به مادرشدن و احساسات بی مثالش نزدیک تر میشم ... و فقط میتونم بگم " خدایا با همه ی وجودم ازت ممنونم "

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

آیه ی عشق
20 آبان 91 12:53
ای جاااااااانم آغوززززز ترشح میشهههههه غذای اوووول نینی مبارکههههه خاله خوشگلهههههه، مامان ناااااااااز
زهره
20 آبان 91 14:22
ای جان مامان سارای عزیز این حس مادری وصف نا پذیره وقتی آدم میخونه چه مراحل شیرینی میگذرونین مواظب خودت خیـــلی باش