ملورینملورین، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره
رادینرادین، تا این لحظه: 1 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

عاشقانه های من و نی نی ها و بابای مهربونشون

قرص

سفارش پرده ی اتاق و سرویس خواب نینی

1391/8/15 12:10
نویسنده : مامان سارا
1,607 بازدید
اشتراک گذاری

سلام م م م م

شنبه عید غدیر بود . ناهار خونه ی مادرشوهر جان بودیم و عصری با محمد قصد کردیم بریم یکمی بیرون و دور بزنیم . اول رفتیم یه مغازه عروسک فروشی ، سر ظفر ... آخه همیشه اون مغازه رو میدیم و دلمون میخواست بریم و یه نگاهی بندازیم ... دست آخر با سه تا عروسک خشگل اومدیم بیرون نیشخند

بعدش رفتیم بالسا تو پاسداران ... البته قبلاً هم رفته بودیم و کاراشو از نزدیک دیده بودیم . خلاصه بعد از یکمی مشورت ، سرویس خواب خشگلی هم سفارش دادیم ... قرار شد تا 25 روز دیگه تحویلش بدن  ... 

دیروز یعنی یکشنبه هم همراه مادرشوهر جانم ، رفتیم برای سفارش پرده ی اتاق نینی ... بعد از کلی گشتن و دیدن مدل های رنگارنگ ، بالاخره به یه مغازه سفارش دادیم ... رنگ کرم و لیمویی ... بنظر خودم که خیلی شیک و قشنگه . امیدوارم که کنار بقیه ی وسایل ، قشنگ تر هم بنظر برسه .

لیلی جونم پیشنهاد داده تا رنگ لیمویی رو باز سبز ست کنم ... فک میکنم که خیلی خشگل بشه ... باید بگردم دنبال یه سری وسایلی که ترکیب این دورنگ توشون زیاد باشه ... مرسی لیلی جونم از پیشنهادتماچ

 

نینی کوچولوی من ، نمیدونی که خرید برای تو ، چقدر حس شیرین و زیباییه ... هر لحظش احساس نزدیک تر شدن به تو رو پر رنگ و پررنگ تر میکنه ... صبورانه و عاشقانه  ، منتظر اومدن تو هستیم نورچشمم...

خداوندا تورا بی انتها و منتها شکررررررررررررر ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

فسقلی مامان وبابا
16 آبان 91 12:53
سلام سارا جون مبارک باشه وبت رو از اول خوندم واقعا چه روزهایی رو پشت سر گذاشتیخدارو شکر که هم خودت سالمی وهم نی نی باجازه لینکتون کردم


خیلی ممنونم...
خواهش میکنم ، خوشحال میشم
طنین بلا
16 آبان 91 13:31
سلام انشالله به زودی و با سلامتی زایمان کنید اگه دوست داشتین به وبلاگ طنین هم سری بزنین خوشحال میشیم.


مرسی عزیزم ، حتماً
زهره
16 آبان 91 21:24
ای ناقلا درس گذاشتی کنار همش در حال خریدی نه شوخی میکنم آره منم اینجا وسایل بچه ها رو که میبینم دلم میخواد بخرم گریههههههه اما چند وقت پبش یه جق جقه خریدم نتونستم خودم نگه دارم

آره سبز و لیمویی عالی کنار هم و هم شیک


هههههههههه جق جقه خیلی با حال بود زهره ... عزززیزم
به یه چشم بهم زدن نوبت تو هم میشه ، باور کن زهره من که هنوزم باورم نمیشه که این خودمم که دارم این وسایل رو برای بچم میخرم ، عین یه خواب میمونه براممممم

طلایه
6 بهمن 91 15:00
وااااااااااای سارا جووون مبارررررررررررررررک
ایشالا به سلامتی استفاده کنه نی نی نااااااااااازت


مرسی گلم ... بووووس