ملورینملورین، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره
رادینرادین، تا این لحظه: 1 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

عاشقانه های من و نی نی ها و بابای مهربونشون

قرص

بزرگتر شدن شکمم + دردهای گاه و بیگاه ( 18 هفته + 1 روز )

1391/8/9 13:43
نویسنده : مامان سارا
366 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز دوباره داشتم اندازه ی دور شکممو میگرفتم . قبل از بارداری که تو باشگاه ، مربی برام گرفته بود اندازه ی اون 84 بود . الان شده 89 !!! وزنمم که تو ماه اول یک کیلو کم کردم ، ماه دوم یک کیلو اضافه شد و اینبار یعنی هفته ی 18 بارداری شده 61 کیلو ... یعنی دو کیلو نسبت به ماه قبل چاق تر شدمممم ...نگرانم که وزنم زیادی بره بالا ، اما چیکار کنم نمیشه که رژیم گرفت ... ولی دکتر بهم گفت که خوب وزن اضافه کردم و اگر کمتر از این بود مجبور میشد بهم قرص پریناتال بده که اشتهامو زیاد میکنه ... ولی گفت اون الکی باعث چاقی میشه و بجاش دوباره بهم calcicare و fifoll داد ... گفت همینا کافیه ...راستش وقتی به این فکر میکنم که بخاطر یه موجود عزیز و دوس داشتنی داره هیکلم بهم میریزه ، خیلی هم خوشحالم و میدونم که بعداً تمام تلاشم رو میکنم که جبران کنم ، دلم میخواد عشق کوچولوی من سالم و تپلی باشه ایشاله ...

و اما درد ... چند وقتی هست که احساس درد خفیفی سمت پهلوهام دارم ؛ اما امروز از نزدیکای صبح همش کنار استخوان پهلو ، به سمت داخل شکمم ، احساس کشیدگی میکنم ... صبح یه خورده شدید بود و بعد ده دقیقه تونستم بخوابم ، اما بازم کم و بیش سراغم میاد ... فک میکنم عصری باید به دکتر زنگ بزنم و ازش بپرسم که این درد و دوام داشتنش طبیعی هست یا نه ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

رویا مامان باران
9 آبان 91 13:47
عزیزم مبارک باشه دردها طبیعیه
نگران نباش و آرامشت رو حفظ کن


مرسی عزیزم ... چشم م م م