ملورینملورین، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره
رادینرادین، تا این لحظه: 1 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

عاشقانه های من و نی نی ها و بابای مهربونشون

قرص

زیباترین احساسات مادرانه

1391/8/9 13:41
نویسنده : مامان سارا
892 بازدید
اشتراک گذاری

هر چی میگذره یه سری احساسات خوب و قشنگ اما جدید در وجودم قوی و قوی تر میشه ... در تمام طول روز و حتی وقتی شبا از خواب بلند میشم ، یادآوری داشتن کوچولوی عزیزم در شکمم ، منو غرق لذت میکنه و دلم میخواد از شادی گریه کنم ... اما گاهی هم پیش میاد که نگران و مضطربم میشم ... نگرانی اینکه آیا زندگی سه نفرمون رو هم به اندازه ی زندگی دو نفرمون دوس خواهم داشت ، یا اینکه میتونم یه مامان خوب و کامل باشم ... و صد البته میدونم که این نگرانی ها کاملاً طبیعی هستن . اما هرچی که هست ، این روزها از بهترین و شیرین ترین دوران زندگیم هستن ... دورانی که میدونم به امید خدا ، تبدیل به بهترین خاطرات زندگی و منو همسر عزیزم میشه ...

 

چقدر زیباست تورا در وجودم داشتن ...با تو هم احساس بودن ... خدا را به خاطر حضورت شکر کردن و زندگی را زیباتر دیدن ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زهره
10 آبان 91 13:29
بابا شما همه از من جلو زدین من دپرس شدم
من اینقدر درگیر کاریم با همسری که تو نینی داشتن خیلی افتادیم عقب باید دیگه استین ها رو بالا بزنم
این حس های خوشگله شما ها رو که میخونم دلم میره منم واسه نینی .....
راستی سارا جون الهام هم نینی دار شد اره ازش خیلی وقته خبر ندارم !!!!تو فیس بوک دیدم اسم پسرشم اهورا گذاشته آره
یه عالمه بوس واسه خودت دختر گلتتتتتتت


عزیز دلم ، امیدوارم که شما هم زودتر صاحب یه نینی خشگل و ناز بشین و تمام این حسای قشنگ رو تجربه کنید.
الی هنوز نینی دار نشده ، فعلاً برای معاینات پیش از بارداری پیش دکتر رفته ، از خدا میخوام که الی عزیزم هم زودتر مامان بشه ؛ آمییییییییییییین
مرسی قربونت برم ، منم میبوسمت