ملورینملورین، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره
رادینرادین، تا این لحظه: 1 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

عاشقانه های من و نی نی ها و بابای مهربونشون

قرص

هفته ی 14 بارداری + جنسیت نینی نازم م م + کمر درد

1391/7/9 13:15
نویسنده : مامان سارا
27,385 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز برای چکاپ ماهانه همراه محمد رفتم پیش آقای دکتر میرپور . سریع برام سونوگرافی کرد و گفت الان برای تشخیص جنسیت جنین زوده ولی ی ی ی ی احتمال 80 درصد نینی پسره ... من و محمد خییییییلی خوشحال شدیم ، محمد که بلند بلند میخندید هههههه . خلاصه بعدش برام یه سری داروهای جدید از قبیل آهن و کلسیم نوشت . بهم گفت چون سنت زیاد نیست و سابقه ی بیماری های خاص توی فامیل ندارین ، لازم نیست که تست غربالگری کوادمارکر رو انجام بدی ، اما من خودم ازش خواهش کردم که برام بنویسه ، بازم بهم گفت که از نظر علمی نیازی نیست که شما این آزمایش رو بدی ، اما اگه اصرار داری من برات مینویسم ... یه سری آزمایش های دیگه هم برام نوشت . گفت نتیجشون رو دفعه ی بعد براشون ببرم .

بعدش همراه محمد رفتیم تا شلوار مناسب برای باداری بخرم ، اما چیزی که به دلم بشینه پیدا نکردم ، حالا باید بیشتر بگردم .

توی راه ، احساس درد تو یکی از مهره های کمرم داشتم ، خیلی تعجب کردم چون همچین دردی تا حالا نداشتم ... تمام شب رو از درد نتونستم بخوابم و آخرش مجبور شدم مسکن بخورم ... حدود ساعت 5:30 صبح بود که خوابم بردش ... امروز که پاشدم درد رو به اون شدت احساس نمیکنم ،بیشتر از برگشتن درد میترسم و میخوام حتماً پیش یه دکتر برم تا ببینم چه مشکلی پیش اومده ...

راستش بعد از سونوگرافی و دیدن جنین کوچولوم و حرکت کردنش ، خیلی احساس آرامش بیشتری دارم . امیدوارم که همیشه سالم و تندرست باشی عشق مامان ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نایسل
9 مهر 91 13:24
نایسل
9 مهر 91 13:24
تنش سالم باشه ایشالا ....
کمردرد هاتم ایشالا بهتر شه


مرسی مهربون
زهره
12 مهر 91 16:42
ببینم میتونم باور کنم تو مامان سارای خودمونی یا نه
مامان شدی عزیزم.........
منم زهره خوشحال میشم ببینم پیغامت بخونم
بهت از صمیمیم قلب تبریک میگم و برای هر سه تایی تون آروزی سلامتی موفقیت دارم


سلام دوست نازنینم .
آره خود خودشم ... منم مامان شدم عزززیزم ... ممنون از تبریکت عزیز دلم .
بینهایت ازت ممنونم که وبلاگ فندق من اومدی ، خییییییلی خوشحالم کردی گلم . منم براتون آرزوی سلامتی دارم عزیزم .
آیه ی عشق
14 مهر 91 20:07
به سلامتی گلممممممممممممممم
در مورد کمر درد تجربه ای ندارم سارایی... ولی خب بارداری هر هفته و هر ماهش درد مبهم و جدیده


مرسی عزیز دلم .. آره واقعاً هر مرحله از باداری شرایط خاص خودش رو داره .
زهره
17 مهر 91 18:04
آخی الهی نازی
خیلی خیلی خوشحال شدم خیلی وقته که خبری نداشتم از تو و بقیه خوشحال شدم بی نهایت
بوسسسسسسسس


منم خوشحال شدم دوست خوبممم ... بوووووووووس