ملورینملورین، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره
رادینرادین، تا این لحظه: 1 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

عاشقانه های من و نی نی ها و بابای مهربونشون

قرص

لیلی عزیزم ، قدم نو رسیده مبارک ک ک ک

1391/7/8 4:08
نویسنده : مامان سارا
365 بازدید
اشتراک گذاری

سلام م م م

دیروز یعنی 91.7.7 نینی لیلی عزیزم بدنیا اومد ... یه دنیا بهت تبریک میگم عزیز دلم ، امیدوارم که خدا این هدیه ی گرانبهاش رو  همیشه زیر سایه ی پدر و مادر حفظ کنه ... ظاهراً رایان کوچولوی ما 2کیلو و ٦٤٠گرم وزن داره و ساعت ٥:١٥ صبح با قد 49 سانتیمتر بدنیا اومده ... عزیز دلممممممممم

و اما خودم که امشب بدجور بیخواب شدم ... نمیدونم چرا بیخودی همش نگران نینی هستم ... میدونم که طبیعیه ، شایدم چون قراره فردا یا پس فردا برم پیش دکتر برای چکاب ، دلشوره گرفتم ... نمیدونم ! امیدوارم که همه چی خوب باشه و نینی کوچولوم سالم باشه ... دلم میخواد زودتر این نه ماه تموم بشه و نینی بیاد بغلم ، بی نهایت بهش فکر میکنم و تصورش میکنم ... دلم میخواد گاهی از فکرش بیام بیرون  اما مثله یه فرشته ی زیبا تو همه جای افکارم نشسته و داره خودنمایی میکنه ... الهی که مامان فدای اون حضورت بشه نازنینم ...

خداوندا ، دیروز تولد امام رضا بود و ازت خواهش میکنم که به یمن این روز عزیز، فرزند همه ی مادرای دنیا رو بهشون ببخش ، نینی منم همینطور و دامن همه ی خانومایی که چشم انتظار هستند رو سبز کن ... آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آیه ی عشق
14 مهر 91 19:58
وای مرسییییییییی قربونت برمممممممم، خیلی ماه و مهربونی

این نگرانی ها همونطور که خودت گفتی طبیعیه... ولی هیچوقت اجازه نده افکار منفی توو دلت رخنه کنن که اونجا فقط جای همسر و نی نی، یعنی بهترین و مثبت ترین نیروهای دنیاست
انشاالله که این ماه های باقی مونده به خیر و خوشی سپری بشن


ممنون دوست مهربونم ... منم امیدوارم که تو و نینی و بابای نینی همیشه سالم و سلامت باشبن .