ملورینملورین، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره
رادینرادین، تا این لحظه: 1 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

عاشقانه های من و نی نی ها و بابای مهربونشون

قرص

۳۳ هفتگی و سونوگرافی

1401/8/14 18:42
نویسنده : مامان سارا
264 بازدید
اشتراک گذاری

سلام،

دیروز ۳۳ هفتگی پسری تمام شد‌خداروشکر… یه روز قبلش که رفته بودم پیش دکتر مزیدی ، برام سونوگرافی نوشت ، گفت من کانسرنی ندارم ولی میخوام دابل چک کنم!!! و چون شب قبلشم من دل درد مختصری داشتم برام نوار قلب جنین گرفت ، البته یه غری زد که چرا دیشب نرفتی بیمارستان منم گفتم ملورین سرماخورده نمیشد تنهاش بزارم…. انگار بیمارستان رفتن کار یکساعتس! خلاصه که شکر خدا نوار قلب خوب بود و فرداش هم برای سونو زنگ زدم یه جا که ایرانی بودنوبت گرفتم ‌واسه عصری که سه تایی رفتیم و محمد هم واک لاین ، xray انجام داد برای کمرش و من رفتم برای سونو … خداروشکر از نظر رشدی خوب بوده و وزنش رو حدود۲.۲۰۰ گفت ولی اطلاعات دیگه ای نداد… حالا تا هفته دیگه که زنگ بزنم مطب دکتر نتیجه رو بهم بگه توکل بخدا… خلاصه اینکه تا این هفته از ۶۱ کیلو در اوایل بارداری به ۷۷.۲۰۰ رسیدم ، البته تا ۴،۵ روز پیش!! Hadı bakalım چقدو هیت میکنم این سری 😁 راستی آخر سونو از خانومه که چاینیز بود خواستم ملورینو صدا کنه بچه رو ببینه. ملورین که با حال تازه خوب شده از سرماخوردگی یک هفتگی خیلی پر انرژی بنظر نمیرسید، طبق معمول جلوی در ایستاد و بدون احساس به صفحه مانیتور خیره شد. فک کنم اصلا متوجه اینکه چی به چیه نبود😁 خب حقم داره ، منم این سنی بودم و یه سری تصاویر سیاه و سفید نشونم میدادن میگفتن داداشته همینطوری خیره میموندم 😂 خلاصه تو راه من که از ذوق دیدن دوباره پسری، یه ریز حرف میزدم هی از ملورین میپرسیدم دیدی چطوری با دستش میزد به شکممم!!! من از داخل حس میکردم واااای خیلی خوب بود و ملورین در حالیکه هندزفری من به آیپدش وصل بود و کتاب  whatever after رو گوش میداد، خیلی معمولی میگفت آره دیدم😐 😂😂😂😂 چرا این پدر دختر انقد به من ضدحال میزنن؟!! 😂 یعنی واکنششون به هیجان انگیزترین چیزای زندگی من در حد لبخنده 🥲😂😂😂 اما هزاران بار شکر برای وجود عشق جفتشون که گرمای قلبم و زندگیم رو ازشون میگیرم و همینطور پسر کوچولو که از دیروز یه جور دیگه تو قلبم جا شده، با دیدنش انگار دلم بیشتر میخواد بغلش کنم مامانش بشم 🥹🥹🥹 خدایا شکرت 

دیگه اینکه معلما اینجا اعتصاب‌کردن و در نهایت گرفتاریش دامن گیر خانواده هاس ، چون مدرسه ویرچوال شده😤 ‌و معلوم نیست تا کی !!! اما باز هم شکر 🙏

و خبر بعدی اینکه کلاس پیانوی ملورین بخاطر اینکه این هفته برای سرماخوردگی ملورین بهمون اجازه make up class  ندادن چون۲۴ ساعت قبل نوتیفای نکردم، منم قاطی کردم و گفتم نمیخوام دیگه ملورین بیاد. انقد از طرفشون ایمیل گرفتم که چرا و بیاید ال میکنیم بل میکنیم منم جواب ندادم! از طرفی دنبال معلم پیانو هستم، مامان الا گفت معلم پیانوی الا خیلی خوبه ولی برای کلاس حضوری باید واکسینه شده باشه!!! چرا هرکی برای خودش یه قانون وضع میکنه!!! تا ببیینم توکل بخدا چه معلم خوبی پیدا میکنم 🙏

اینم از رویداد های اخیر ، شکر شکر شکر برای همشون ، شکر برای همه چی

شاد سالم و آرام باشید 🙏 

اینم از هالوین ۲۰۲۲ به همرا دختر همسایه Enzo 🙏 شکر

اینم از ما سه تا در یک قاب 🥹شکر خدا🙏🙏

آروم جونم ❤️خدا جونم شکر 🙏 

پسندها (2)

نظرات (1)

آویناآوینا
15 آبان 01 10:01
سلام خاله ما رو هم دنبال می کنی