ملورینملورین، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره
رادینرادین، تا این لحظه: 1 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

عاشقانه های من و نی نی ها و بابای مهربونشون

قرص

باز شدن مدرسه ها وووو ۳۱ هفته تمااام

1401/7/30 3:39
نویسنده : مامان سارا
254 بازدید
اشتراک گذاری

سلام؛ 

چه حال خوبیه برای دخترک و پسرکم اینجا خاطره نوشتن … دخملی کلاس چهارمی شد شکر خدا🙏 انقد خانوم و عاقل شده که خدا میدونه❤️🙏 انقد طرز حرف زدنش و رفتاراش و نحوه برداشتش و همه چیزش تغییر کرده که در کلمات نمیگنجه🙏 خانوم کوچولوی من خیلی قد بلند و زیبا شده و من هر لحظه شکرگزار خدا هستم🙏 

و اینکه امروز که دقیقا ۲۱ اکتبر هستش، من و پسملی ۳۱ هفتگی بارداری رو بلطف خدا پر کردیم و رفتیم برای ۳۲ هفتگی ، الهی شکر … 

از حال خودم بگم که خیلی تپل شدم… نمیدونم چقد از این وزن برای نینی و چقد چاقی خودمه اما دکتر امروز که برای چکاپ زفته بودم گفت در بالاترین سطح نرمال وزن گیری هستم !!! خدایی زیاد نمیخورم 🫣 ولی نمیدونم شایدم دارم زیاد میخورم 😐 اما واقعا فعالیتم زیرو شده 🤐 یعنی دو قدم زورم میاد راه برم 😩 همشم خوابم میاد مثل خرس تنبل شدم 🫠 حالا تصمیم کمی کبری گرفتم از فردا برم تو باشگاه ساختمون یه کوچولو تردمیل برم چون هوای بیرون دیگه سرد شده منم زورم میاد برم بیرون ، اگرچه علت اصلی بیرون نرفتنم چیز دیگه ای هست که … بیخیال … 

دیگه اینکه وقتی میخوام چرت بزنم برای پسری ( kids Affirmation ) میزارم که بنظرم دوست داره😌 یه روزایی خیلی فعاله یه روزایی خوابالو… مثلا چن روز بعد از واکسن سه گانه که زدم حیلی تنبل شده بود و مامانشو حسابی ترسونده بود🤨 ملورینم خیلی خیلی بامزه منتظر داداش کوچولوشه… کلی چیزای بامزه میگه دربارش مثله اینکه مامان رادین الان توی شکمت دستمال بسته دور گردنش و منتظره هر غذایی که میخوری رو مستقیم بزار جلوش بخوره و اگر دیر کنی میگه وااای مامان زود باشه گشنمه 😊 با اینکه میگه رادین مثانتو گذاشته زیر سرش میخوابه واسه همین هر میری دستشویی🤭 دیگه اینکه این روزا بخاطر اخبار ایران دلامون گرفته ، آمین که بهترین ها برای مردم سرزمینم مقدر شده باشه 🙏🙏 الهی حال دل مردم ایران و همه جای دنیا انقد خوب باشه که انرژی شادیش نه تا کانادا بلکه تا کهکشان ها بره و دنیا از شادی و آرامش پر بشه 🙏🙏 

چن تا عکسم دوباره از جیگرطلای مامان بزارم :«…

اینم از ملورین و دختر خاله ریز و نازش سوفیا قشنگ قشنگه خاله 🧿🧿🧿 

در پناه خدا باشید … 

پسندها (2)

نظرات (0)