ملورینملورین، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره
رادینرادین، تا این لحظه: 1 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

عاشقانه های من و نی نی ها و بابای مهربونشون

قرص

اضطراب و شادی ...

1390/10/19 10:02
نویسنده : مامان سارا
241 بازدید
اشتراک گذاری

هرچی به آخر سال نزدیک تر میشیم ، دلم بیشتر از شادی و استرس در هم آمیخته ای پر میشه که بسیار دوست داشتنیه ، ولی گاهی واقعاً احساس میکنم دلم میخواد یه چند لحظه ای ازش دوربشم ... چون تمام ذهنم رو پرکرده و نمیذاره تا به مسائل دیگه و درس و خلاصه بقیه چیزا ، خوب فکر کنم ... یعنی هر گونه فکری که تو ذهنم میاد رو تحت الشعاع قرار میده ... اما هر چه که هست زیباست .

نمیدونم چطور بگم ، اما تمام وجودم شده پر از تناقض ... نمیدونم کار درست کدومه ! چون هراونچه که تو ذهنمه و جزو برنامه هامه ، احساس میکنم درسته ... منظورم اومدن نینی ، درسم ، وضعیت خونه ، خریدای نینی کوچولو و خلاصه همه ی اینا ... اما یکمی برنامه هام درهم آمیخته شده ... نمیشه گفت کدوم زودتر ، کدوم دیرتر ... آخه همش رو با هم میخوام ... ولی از این دلشوره دارم که نکنه که نتونم و نشه ... اگه اینطور بشه ، کلی غصه میخورم و چون تو اطرافم کسی نیست که منو بابت هیچ چیزی تحت فشار بزاره ، منم نمیتونم بگم که تصمیمی که  گرفتم تحت تاثیر شخص خاصی بوده ... هرچی میگم ، همه میگن خوبه ... میگم درس ، میگن عالیه ه ه ... میگم نینی ، میگن خیلی عالیه ه ه ... میگم نیازهای دیگه میگن خیلی خیلی عالیه ه ه ... ولی آخه مگه میشه همه ی اینا با هم فراهم بشه !!!!!!!!!!! قطعاً با وجود هرکدوم ،دیگری دچار تأخیر میشه ... اما منم نمیتونم انتخاب کنم ... هرچی که با تو مشورت میکنم ، بدتر گیج میشم ، آخه تو خودت از من بیشتر دچار سردرگمی شدی عزیزم ... خب تحت این شرایط شاید بهترین تصمیم این باشه که توکل به خدا ... اگه هرکدوم برامون OK شد ، پس حتماً خیری در اون بوده و اگرنه ، باز هم حتماً خیر بوده .

نینی کوشولوی من که الان تو آسمونا و دست در دست فرشته های خدا ، داری بازی میکنی ، برای مامی و بابا دعا کن نازنینم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فاطمه
19 دی 90 10:19
سلام عزیزم خوبی

انشالله خدا بهتون یه نی نی ناز میده
ناز و دوست داشتنی
خب عزیزم اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن مرسی
منتظرت هستم بای



مرسی عزیزم ... برای شما هم همین آروز رو دارم ...

پریسا
23 دی 90 11:43
چه متن قشنگی بودوخوشم اومد..اولین باره به وبتون سر میزنم دوست دارم شما هم به سایت فروشگاهیه من سر بزنید اگه دوست داشتید خرید کنید اگه هم صلاح میدونید لینک سایت من با عنوان فروشگاهی در خانه شما بزاررید دوستان هم ببینند.ممنون از همکاریتون




متشکرم،لطف دارید ...