ملورینملورین، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره
رادینرادین، تا این لحظه: 1 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

عاشقانه های من و نی نی ها و بابای مهربونشون

قرص

27 هفته + 1 روز

1391/10/12 10:16
نویسنده : مامان سارا
346 بازدید
اشتراک گذاری

فنقل مامی سلام م م

اومدم بهت ٢٧ هفتگیت رو تبریک بگم عشق کوشولوی من ...

تصمیم گرفتم برای شنبه هفته آینده برم سونوی سه بعدی ،‌دیگه نمیتونم صبر کنم تا دفعه دیگه ، آیا دکترم جنسیتت رو با قطعیت بگه یا نه ... من دیگه بی طاقت شدم و میخوام هم بدونم نینی دخمله یا پسمله هم اینکه  از سلامتیت خیالم راحت بشه .

خدایا ، جوانه کوچولوی عشق مارو در پناه خودت حفظ کن ... آمییییییییییییییین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

زهره
12 دی 91 15:08
من که بیصبرانه منتظرم بفهمم این فتقل کوشولو دختره یا پسر
منم میگم انشالله که همیشه هر سه تایی تون سلامت باشین آمین


الی
12 دی 91 18:36
آمین خیالت راحت جوجو حالش خوب خوبه منتظرم تا شنبه خبر خوب خوب بیاری به امید خدا
آیه ی عشق
14 دی 91 17:46
عزیزمممممممممم ایشالا همونی باشه که میخوای و از همه چیز مهمتر همیشه سلامت باشه و باشی ما رو بی خبر نذاریا عکس های سه بعدیش رو هم اینجا بذار وای چه هیجانی و قراره تجربه کنیااااااا
زهره
17 دی 91 22:35
سارا جونم خوشحال شدم که بالاخره از خماری در اومدم و فهمیدم یه دختر ناز رو انتظار میکشی
انشالله که هر سه تایی سلامت باشین همیشه
در ضمن اسم خوشگلی هم انتخاب کردی


ممنونم عزیزم م م
asal banoo
19 دی 91 12:36
مامان ساااااااااااااااااااارا جوووووووووون تبریک واسه دخملیت عزیزم.........بوس بوووووووووووس


مرسی ی ی ی