ملورینملورین، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره
رادینرادین، تا این لحظه: 1 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

عاشقانه های من و نی نی ها و بابای مهربونشون

قرص

مسافرت سخت ت ت ت

1391/6/10 19:34
نویسنده : مامان سارا
785 بازدید
اشتراک گذاری

سلام م م ...

خیلی وقته نیومدم ... اینترنت نداشتم و اینکه خیلی هم حالم بد بود مخصوصاً بعد از برگشت از مسافرت. نمیخوام خیلی درباره ی مسافرت بگم ، عجیب اذیت شدم تو این سفر کذایی و اصلاااااً احساس رضایت نمیکنم ... همه چیزش بد بود اگرچه محمد تمام تلاشش رو کرده بود ولی من بخاطر بارداری بینهایت اذیت شدم و تازه فهمیدم که چرا لیلی جونم بهم گفت نرو بزار بعد از سه ماه اول ... بیشتر از همه خودم اذیت شدم ...

ما 5 شنبه 19 مرداد رفتیم ، 5 شنبه 2 شهریور هم برگشتیم ... من که آلانیا رو دوس نداشتم ، رو اعصابم بود همه چی ، الان حتی عکسای مسافرتمون رو هم میبینم حالم بد میشه ...

حالا بگذریم ، تنها نکته ی مثبت مسافرت ، دیدن خواهر عزیزم بود که بی نهایت دلم براش تنگ شده بود ... سانی یکمی زودتر از ما برگشت ، من که قلبم داشت کنده میشد و باهاش میرفت ... عزززززیزم ، ایکاش اوضاع اینطوری نبود ، جای خواهرم همیشه خالیه همیشه ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان 2بهونه قشنگ زندگی
26 شهریور 91 9:57
مبارکه عزیزم راه سختی رو در پیش داری اینو مامان 2 وروجک داره بهت میگه ولی تا خود خدا شیرینننننننه مواظب خودت باش- تو قسمت نی نی من . نی نی من فعال باشد رو تیک بزن تا روز شمار نی نی تون فعال بشه و با باباییش حالشو ببرید


خیلی ممنونم عزیزم ... برام دعا کنید ...
ممنون از راهنماییت ، حتماً ازش استفاده میکنم