ملورینملورین، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره
رادینرادین، تا این لحظه: 1 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

عاشقانه های من و نی نی ها و بابای مهربونشون

قرص

خیلی دلم میخواست باشی ، ولی نبودی

1391/3/4 11:52
نویسنده : مامان سارا
258 بازدید
اشتراک گذاری

سلام م م ...

این ماه با وجودی که اخیراً برنامه ی کلاسام بسیار فشرده شده و تازگی کلاس ایروبیک به بدنسازی هم اضافه شده و در کنار موسسه و دانشگاه دیگه روز بی کلاسی ندارم ( ههههه ) ولی با این وجود دلم میخواست که این ماه باردار میشدم ... میدونم که از همه ی زندگیم میوفتم ، خیلی تلاش کردم تا برنامه ی زندگیم همونی بشه که همیشه دوست داشتم ، ولی این حس عجیب نیاز و عشق به مادر شدن چیه که همیشه قبل از هرچیزی تو افکارم خودنمایی میکنه... نمیدونم تا کی میتونم در مقابلش مقاومت کنم و فعلاً دست نگه دارم ، اگرچه هر ماه یه شیطتنی میکنم که همیشه وقتی چند روز عقب میوفته ، دل دل میکنم برم آزمایش بدم و بهم بگن مامان شدم ...دیگه این دفعه داشتم مطمئن میشدم که امروز ،آمد ... یه حس ناامیدی ولی آرامش دهنده به وجودم برگشت ، چی بگم فقط از خدا میخوام که قبل از اینکه من کار عجولانه ای انجام بدم ، خودش من رو به سوی بهترین ها هدایت کنه ... آمین

راستی لیلی الان ماه 5 بارداری رو میگذرونه ، از وقتی باردار شده ، عجیب دلم نینی میخواد...نه که حسودی باشه نه ، ولی انگار با خوندن وبلاگش ، دیدن عکساش ،  ضربان قلبم تندتر میشه و همش دوست دارم که منم اینارو تجریه کنم ... امیدوارم که نینیش سالم باشه و به موقع دنیا بیاد ، خیلی از مادر شدنش خوشحالم خیلی ...

 

نینی عزیزم ، نازنینم ، تو هم به موقع بیا تو دل مامانی ، موقعش رو خدا میدونه که کیه ، فقط و فقط ، اما میدونم هر وقت که برامون تعیین کرده باشه ، بهترین زمانه ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فرزند ما
4 خرداد 91 12:17
مثه اینکه همدردیم دوست خوبم! برام دعا کن عزیزم


امیدوارم هراونچه که دوست داری تو ردیف خیر و نیکی های زندگیت قرار بگیره و هر چه زودتر محقق بشه عزیزم ...