ملورینملورین، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره
رادینرادین، تا این لحظه: 1 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

عاشقانه های من و نی نی ها و بابای مهربونشون

قرص

خلق کن … زندگی خودت رو خلق کن …

1401/9/24 8:30
نویسنده : مامان سارا
256 بازدید
اشتراک گذاری

سر سجاده ام… زبانم داره نماز میخونه اما دلم خیلی گرفته… حواسم رو بیشتر به کلماتی که دارم ادا میکنم میدم… اما باز چیزی از ذهنم میگذره…. خدایا معجزه کن …. چشمام بسته و پر از اشک ، چیزی درونم زمزمه میکنه… تو هرآنچه که بهش احتیاج داری از قبل برات مهیا شده، تو خالق زندگی خودت هستی و این قدرتی است که بهت داده شده ، خلق کن… زندگیتو خلق کن… چشم هام رو باز میکنم. خدایا تو با آفرینش هر انسان هر روز معجزه میکنی… خدای خوبم 

پسندها (4)

نظرات (2)

آویناآوینا
24 آذر 01 20:16
نی نی دنیا اومد خاله؟
مامان سارا
پاسخ
بله عزیزم شکر خدا، یه پسمل فسقلی 🥹 ولی هنوز فرصت نکردم خاطرشو بنویسم 😬
آویناآوینا
20 بهمن 01 12:45
خدا حفظ کنه انشالله