ملورینملورین، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره
رادینرادین، تا این لحظه: 1 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

عاشقانه های من و نی نی ها و بابای مهربونشون

قرص

سونوگرافی بیمارستان مهر و دخمل کوچولوی من

1391/8/4 9:41
نویسنده : مامان سارا
2,495 بازدید
اشتراک گذاری

سلاممممممم

از تقریباً یک ماه و نیم پیش یه وقت سونوگرافی از بیمارستان مهر گرفته بودم برای سوم آبان ... یکی از خانومایی که تو سونوگرافی اول دیدم ، بهم گفت که سونوش عالیه و خیلی دقیقه ...خلاصه دیروز با محمد و سوگل رفتیم ... سوگل خیلی دوست داشت با ما بیاد و نینی رو از نزدیک ببینه ، اینه که همراه ما اومد .تقریباً ساعت 3 و نیم اونجا بودیم و ساعت 5:30 رفتیم برای سونو ... خانوم دکتر سونوگرافی به محضی که شروع به سونو کرد گفت یه دخمل ناز دارید د د د ... واااااااااااااااااااای اصلاً باورم نمیشد ، هی بهش میگفتم خانوم دکتر خواهش میکنم دوباره چک کنید ، جای دیگه به من گفتن پسره ... خلاصه گفت مطمئنم که دختره... من که تو شک بودممممممممممممم ... جنین کوچولوم انگار ترسیده بود و رفته بود قایم شده بود ، هی نفس عمیق میکشیدم که تغییر وضعیت بده ، ولی همینطوری پشت جفت قایم شده بود ... خلاصه دکتر بهم گفت برو آبمیوه ی شیرین بخور و دوباره بیا . منم رفتم بیرون و یه عالمه آب آناناس خوردم و کلی راه رفتم. بعدش که دوباره رفتم ، نینی جاشو عوض کرده بود ، ولی ماشاله انقدر ورجه وورجه میکرد عززززززززززیزم ، شیطونی میکرد نمیزاشت خانوم دکتره درست نگاش کنه ههههههههه ... الهی شکر که گفت مشکلی نیست ...

در مورد جنسیت هنوز باورم نشده ... نه که دختر دوس نداشته باشم ، اما همیشه از بچگی تصورم از بچم ، پسر بوده ... اصلاً انگاری با این حس جدید غریبه ام ... تصور داشتن یه دختر ... دیشب تا صبح تقریباً همش بیدار بودم ... همش فکر میکردم ... ولی موضوع جالبی که هست اینه که شب قبل از رفتن به سونو ، خواب دیدم نینیم دختره ... صبح که پاشدم فک کردم دوباره خواب عجیب غریب دیدم ، اما حالا که فک میکنم میبینم که بهم الهام شده بوده و باور نمیکردم ... خداروشکر میکنم که قبل از هرچیزی نینی سالمه ، بعدشم مطمئنم انتخاب خدا بهترینه و من خوشبخت ترین مامان روی زمینم...

دختر کوچولوی من ، خییییییییییییییییییییییلی دوست دارم عزیز دلمممممممممممم

 

راستی یه مطلب دیگه ، تاریخ زایمانم هم با این سونوی جدید ، 12 فروردین مشخص شد !!! دکتر خودم میگه 6 فروردین ، نمیدونم کدوم درسته ؟؟؟!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

زهره
5 آبان 91 3:31
تبریک عزیزم
اما این حس داشتن پسر تو اکثر خانم ها از نظر من مشترک منم دقیقا همین تصور دارم اما هر چی خدا بخواد و سلامت بودن فرزند آدم از جنسیتش خیلی خیلی خیلی مهم تره
حلا دیگه باید براش اسم انتخاب کنی و تو این دورانم با اسم خودش صداش بزنی
بوسسسسسسسس


هرچی باشه عاششششششششششقشم ...

آیه ی عشق
6 آبان 91 23:49
عزیزم مبارکههههههههه
هر چند که هنوز قطعی نیست
بعضی وقتا بیضه پسر با تخمدان دختر اشتباه گرفته میشه و جنسیت ها رو جابجا میگن... موقعی قطعی میشه که بیضه جنین پسر پایین بیاد...
فعلا عجله نکن
خدا رو شکر که نی نی سالمه...
تاریخ زایمان رو هم بیخیال! دیدی که رایان فسقلی 19 روز زودتر اومد، توو هیچچچچ سونویی 7 مهر نبود!!!!!




مرسی عزیز دلم ... واقعاً منم همش خدارو بخاطر سلامتیش شکر میکنم.از اولشم جنسیتش خیلی برام فرقی نمیکرد اما عوض شدن اونچه بهم گفتن ، یه خورده زمان برد تا برام جا بیوفته .
قربون اون پسر فسقلیت برم که عشق خالشه




آیدین و مامانیش
7 آبان 91 15:36
سلااااااااااااام مامان سارای مهربووووووووون
مبارکه دخمل دار شدنت نازی دخملا خیلی نازن
منم همیشه فکر می کردم دختر دار می شم اما پسر دار شدممممممممم حالا تموم عشقم پسرمه

ممنون عزیز دلم ... خدا پسملی رو بهت ببخشه
آیدین و مامانیش
7 آبان 91 15:40
مامان سارای مهربوووووووون تبریک می گم دخمل دار شدنت روووووووووووو عزیزم من برعکس تو همیشه تصورم این بود که دخمل دار می شم اما پسمل دار شدم و الانم عاشق پسملیمممممممممممم تموم دنیامه ان شاالله خدا دخمل تورم برات نیگه داره
مامان ساینا
10 آبان 91 15:42
عزیزم الهی به سلامتی دنیا بیاد از نظر من دختر عزیزترهمنم 1دخمل ناز دارم..
دخترا خوب بلدن دلبری کنن


ای جاااااانم خدا حفظش کنه خانوم خشکله رو