ملورینملورین، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره
رادینرادین، تا این لحظه: 1 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

عاشقانه های من و نی نی ها و بابای مهربونشون

قرص

هفته ی دهم بارداری + سونوگرافی

1391/6/8 14:29
نویسنده : مامان سارا
9,710 بازدید
اشتراک گذاری

سلام م م م...

یک هفته بعد از مسافرت یعنی ٧ شهریور رفتم پیش دکتر میرپور ... بهش گفتم که تو سه هفته ی اخیر چقدر از معده درد اذیت شدم و دیگه واقعاً شبا نمیتونم بخوابم ... برام دارو نوشت و گفت مطمئن باش خوب میشی اما کسی که قبل از بارداری مشکل معده نداشته و حالا این همه اذیت میشه خیلی عجیبه واقعاً !!!

خلاصه ه ه ه  ... رفتم که سونوگرافی کنه ... آخه صدای قلب کوچولوی فندقمو نشنیده بود و حسابی تو این سه هفته دلم براش شور میزد ... وقتی تصویر رو صفحه ی مانیتور اومد اصلاااااً باورم نمیشد که اون نقطه ریز تو سونوی قبلی تبدیل شده باشه به یه موجود واقعی ... الهی فداش بشم عزززززززززززززیز دلمممممم . دکتر دست و پای کوچولوشو نشونمون داد اولش باورمون نشد و با تعجب همو نگاه میکردیم ، فک میکردیم داره الکی میگه ههههههههههههه اما بعدش که یه خورده تصویر رو زووم کردش تازه متوجه منظورش شدیم ... ای خدااااا داشت دست و پاشو تکون میداد بخدا اصلاً اصلاً‌باورم نمیشد خیلی خییییییییییلی بامزه بووووود ... من نتونستم تحمل کنم و گریم گرفت ، باورم نمیشد که مادر شدم و حالا دارم تصویر پاره ی وجودم رو روی مانیتور سونوگرافی میبینم ... محمدم میخندید و معلوم بود حسابی خوشحال و اونم باورش نمیشه ... بعد صدای قلبش رو برامون گذاشت که تن تن داشت میزد عززززززیزم ،١٧٠ تا ...  الهی که همیشه سلامت باشی فندق من ... بعدشم بجز دارو برای معدم ، داروهای قبلیم رو دوباره نوشت و قرار شد برای ماه دیگه دوباره برم ویزیت .

اینم عکس عزیز دلممممممممم :

 

ای خدای مهربون ، هدیه ی بزرگی که خودت به من و همسرم دادی رو برامون حفظ کن و همیشه مراقبش باش ... آمییییییییییییییین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

khale 1
26 شهریور 91 17:22


khale shamre 1 vasat ba ye alame enerjie mosbat arezooooooye salamtio dare.khale arezoo mikone too shikame mamanet behtarin 9 mahi ke har nini dashtaro dashte bsahi...khooob bokhorio shad bashio bekhandi ke oftadi too shikame sara ye mamane shgerd avalo zerango ghavi


مرسی خالش ...نینی قول میده که خوب بخوره ، خوب استراحت کنه و یه نینی سالم باشه .
بووووووووووووووووووس