ملورینملورین، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره
رادینرادین، تا این لحظه: 1 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

عاشقانه های من و نی نی ها و بابای مهربونشون

قرص

Bebeğim hoş geldin 🙏🙏

1401/2/6 18:11
نویسنده : مامان سارا
217 بازدید
اشتراک گذاری

سلام؛ 

امروز که ۲۶ ایپریل هست و من پریروز یعنی ۲۴ ایپریل متوجه شدم که خدا دوباره به من و عشقم لطف کرده و یه نینی کوچولو تو دلمه! هنوز به هیشکی نگفتیم حتی به خواهرام!  قراره سونو کنم و به امید خدا بعدش خبر بدیم🙏

خداروشکر میکنم که هر روز بهترین و شیرین ترین خاطره ها رو برای ثبت کردن تجربه میکنیم🙏🙏


کاشکی این تستا زودی صفحش خاموش نمیشد!! عکس گرفتم ولی دلم میخواست خودش همین مدلی بمونه تا ابد 🥲کلی بغلشون میکنم😂 خدایا شکرت 🙏🙏🙏

اینم عکس از ملورینم و سوفیا دختر خاله سازان🧿🧿 ملورین عاشقه و میگه اون خواهرمه ، نگید دختر خاله 🥲 

 شکر خدا که شماهارو داریم عزیزم🙏🙏

پسندها (1)

نظرات (1)

سایهسایه
6 اردیبهشت 01 18:31
الان به ما گفتین😅
مامان سارا
پاسخ
😊😊