ملورینملورین، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره
رادینرادین، تا این لحظه: 1 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

عاشقانه های من و نی نی ها و بابای مهربونشون

قرص

اتفاقات مهم 19 روز گذشته

1392/1/15 17:27
نویسنده : مامان سارا
1,101 بازدید
اشتراک گذاری

مهمترین اتفاق حضور ملورین در کنار ما و در کنار سفره هفت سین در لحظه تحویل سال بود . امسال بر عکس هر سال ، مامانم و محمدرضا اومدن خونه ما و مادر و پدر همسری هم پیش ما بودن  .حضور ملورینم با شکوه ترین و زیباترین لحظه ها رو برامون رقم زد. خدایا بخاطر این موهبت و زندگی دوباره ازت ممنونیمممم...

ناف ملورینم روز پنجم تولدش افتاد ... دخمل کوچولوم بعد از افتادن نافش خیلی راحت تر شد .

روز دهم تولدش من و محمد ، ملورین کوچولو رو بردیم حموم ... خییییییییییلی سخت بود ولی خیلی هم باحال بود ... دخملکم حسسسسسسابی از آب بازی خوشش میاد و اصلاً از اینکه آب روش بریزی ناراحت نمیشه . اگرچه بار اول که اومدم روش آب بریزم ، یهو تا زیر گلوشو خیس کردم و بچم خیلی ترسید هههههههه دست و پاهاشو باز کرد و انگاری که میخواد از بلندی بیوفته ، دنبال جایی میگشت تا ازش بگیره که نیوفته . منم خیلی ترسیدم ... ولی بعدش متوجه شدیم که نباید یه دفعه آب روش بریزیم و باید آروم آروم خیسش کنیم . 

از شب سیزدهم تولد ملورین ، دل دردای گاه و بیگاهش شروع شد . البته یکبار 4 روزگیش یه دلدرد خیلی بدی گرفت که فک میکنم بخاطر اینکه من دو تا خیار خورده بودم ، سردیش کرده بود ، ولی این بار مدلش فرق میکزد . عزیز دلم موقعی که میخواد ... کنه ، دلش میپیچه و کلی به خودش فشار میاره ... کلی هم گریه میکنه . الان 5 شبانه روزه که هم من و هم ملورین بخاطر این موضوع نتونستیم درست بخوابیم . 

اولین سیزده بدر در کنار ملورین فوق العاده بود . ما به همراه خانواده همسری و مامانم و داداشیم ، رفتیم لواسون ویلای خواهر همسری ... ملورینم تمام مدت آروم خوابیده بود و میتونم بگم تو این چن رور گذشته آروم ترین روز رو داشت . حسابی از هوای پاک و آفتاب قشنگ روز استغاده کرد و راحت خوابید . 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

الی
17 فروردین 92 0:19
عاچقتم خاله زیاد و بسیاااااااااااااااااااااااااار
سارا دقیقا ژنتیک صورتشو نصف نصف مساوی از تو و همسری به ارث برده حالت صورت دوتاتون تو صورتشه
خیلی نازه ماشاللللللللللللللللللللللللله


آره دقیقا نصف نصف ب من همسری برده...مرسی دوستمممم
زهره
18 فروردین 92 21:18
ای قربون اون مشت کوشولوت بشم زیر چونت عزیزمم اغاز سال جدید براتون خیلی خوب بوده انشالله که همیشه دلتون شاد باشه
مهریان
21 فروردین 92 7:34
سلام.من از بچه های تاپیک مامانهای فروردینیه نی نی سایتم.
خیلی دخترت نازه ماشالا.
می خواستم بدونم حموم بردیش توی وان و پد اسفنجی حمومش کردی یا روی دست.ممنون میشم یه توضیحی بدی


ممنون مهریان جون...عزیزم تا امروزکه ارش استفاده نکردم,آخه هنوز ملورین خیلی کوچولوىه,تا الان روی دست شستمش.