ملورینملورین، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره
رادینرادین، تا این لحظه: 1 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

عاشقانه های من و نی نی ها و بابای مهربونشون

قرص

تشکیل پرونده در بیمارستان چمران + کلاس های بارداری

1391/10/18 21:30
نویسنده : مامان سارا
3,546 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ...

امروز رفتم بیمارستان چمران ... تشکیل پرونده دادم و توسط یه خانم ماما ، وزن و چیزای دیگه اندازه گیری شد ... خانم دکتر هم معاینم کرد و گفت دیگه خداروشکر قارچ ندارم و لازم نیست دارو استفاده کنم .در ضمن هر دو هفته یک بار هم باید برم برای چکاپ... در مورد اندازه  و وزن نینی پرسیدم ، گفت خیلی خوب و عالیه و اصلاً اندازه شکم ملاک نیست ... خداروشکککککککککککککر

بعد از معاینات ، تو کلاس های بارداری که داخل خود بیمارستان تشکیل میشه ، شرکت کردم . کلاس امروز درباره زایمان طبیعی بود ... یک عالمه اطلاعات خوب گرفتم و حالا استرسم خیلی کمتر شده . باز هم حتماً تو این کلاسا شرکت میکنم ، البته روزهای ویزیت ...

بعد از اینکه کارهای بیمارستان تموم شد ، رفتم دانشگاه ... امروز امتحان داشتم ... خیلی خوب و عالی امتحان دادم ... خدایا بازم شکرت ت ت ت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زهره
1 بهمن 91 15:04
چقدر زود میگذره شاید واسه ما که میبینیم اینطوره و انتظار واسه شما یه جورای دیگه میگذره خوشحالم که دیگه چیزی نمونده که فرشته کوچولوت تو بغل بگیری عزیزم و دوست حساسم انشالله همه چی عالی بگذرونی خوبه اینجا از ماه 6 به بعد کلاس میذارن مرد ها هم تو بعضی هاش شرکت میکنن اجباریه ههههه
طلایه
6 بهمن 91 14:55
وااااااااااااااااااااااااای عزیزم چه نی نی لج بازززززززززززززززززززی داری سارا جووووووووووووووون خییلی عکس هاش قشنگ بود