ملورینملورین، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره
رادینرادین، تا این لحظه: 1 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

عاشقانه های من و نی نی ها و بابای مهربونشون

قرص

دو سال و 6 ماهگی

1394/7/14 19:28
نویسنده : مامان سارا
713 بازدید
اشتراک گذاری

سلام م م م 

امروز باز مثل همیشه بعد چند ماه فرصت کردم تا سری به وبلاگ ملورین بزنم ، هربار که این وبلاگ رو باز میکنم خودم شاید یکی دو ساعتی بدون اینکه بفهمم غرق خوندن خاطرات ملورین میشم ، خیلی زود گذشتن ، چقد خوب بودن و چقد دنیا با داشتن دختر کوچولوم قشنگ تره 

ما الان بیش از دو ماه و نیمه که اقامت ترکیه رو گرفتیم و بلخره منم به خانوادم پیوستم ، خیلی خوشحالم چون هم دیگه تنها نیستم و هم اینکه جایی که دوس دارم زندگی میکنم ... ملورین هم کنار مامانی و دایی و خاله سوگلش حسابی خوشحاله و هربار که حرف این میشه که بلیط بگیریم برگردیم ملورین خیلی کار بدی میکنه ! سریع میزنه زیر گریه که من پیش مامانیم میمونم ، نمیامممم ... ههههههه خلاصه گاهی برای اینکه کار بد نکنه ازش استفاده میکنم D:

-از خصوصیات اخلاقی ملورین بخوام بگم ،اینکه بسیاااااااااار مهربونه ، انقد محبت میکنه و قربون صدقه هممون و البته عروسک محبوبش میره که گاهی تعجب میکنم از کلماتی که بکار میبره ... مثلا میگه قد و بالاتو قربون ! یا میگه خدا تو رو به من داده عشقم !!! کلا بچه پر احساسیه و خیلی هم از برخوردای تند زود میرنجه اما  بسیااااار هم غد و یه دندس و به هیج وجه زیر بار هیچ حرفی نمیره مگه اینکه خیلی نرم باهاش حرف بزنیم و خلاصه کلی ترفند بکار ببریم که یه جوری راضی بشه ... اگر چیزی رو بخواد هرگز با هر ترفندی فراموش نمیکنه و این بسیار سخته ! 

-از نظر قد و وزن خیلی وقته پیش دکتر نبردمش ، اما حدود 6 ماه پیش که دکتر رفته بودیم کمی وزن کم کرده بود نمیدونم چرا ! کلی آزمایش و اینا ، ولی خداروشکر مشکلی نبود ، منم دیگه سخت نگرفتم ... تا قبل از اینکه بیایم ترکیه ، گاهی غذاش خوب میشد و گاهی هم بدغذایی میکرد ، اما اینجا مامانم بهتر میتونه بهش غذا بده و با مامانم راحت تر کنار میاد، آخه من کمی جدی هستم ولی مامانم خیلی بدلش راه میاد ... 

خیلی راحت و کامل حرف میزنه ، تقریبا همه کلمه ها رو بلده و خیلی کامل ادا میکنه ، اما یه کلمه هایی رو هم هنوز بامزه پس و پیش میگه که خیلی خیلی خنده داره ... مثلا عقب=عبق ، کله ملق = قله مقل ( خودشم از نحوه گفتنش کلی میخنده :)  ، پابرهنه = پابِ برَه و ... 

-از وقتی اومدیم و خداررروشکر یوتیوب بدون فیلترینگ باز میشه ، واسش کلیپ های Hoopla Kids رو میزارم و بعد از فقط چند روز هم اعداد و هم حروف انگلیسی رو یاد گرفته ، خیلی بامزه حروف رو میخونه اما اعداد رو نه هنوز

-چند روز بعد از اومدنم براش یه کالسکه جدید گرفتم ، خیلی جالب برعکس تا قبل از دو سالگیش که اصلا تو کالسکه نمیموند ، الان خیلی دوس داره و خوشبختانه بیرون رفتنمون راحت و بی دردسر شده . کالسکشو همه جا میبرم ،مترو ، کشتی یالوا و خلاصه همه جااااا 

اینجا تو لپ تاپ همسری عکس ندارم ، بعدا عکس هم خواهم گذاشت ...

بوس واسه دخترم تا بعد ...

2015/oct/06

mamansara

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)