ملورینملورین، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره
رادینرادین، تا این لحظه: 1 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

عاشقانه های من و نی نی ها و بابای مهربونشون

قرص

بی بی انیشتین + یه عادت بامزه

1392/4/27 17:30
نویسنده : مامان سارا
1,177 بازدید
اشتراک گذاری

سلام م م م م

ملورین خشگلم ، دختر دوست داشتنی و عزیزم ، حدود ده روز پیش من ، تو و بابایی ، رفتیم شهرکتاب نیاوران و برات مجموعه کتاب های رشد هوش نوزادان و  سی دی های بیبی انیشتین رو خریدیم . تو عااااااااااااااشق بیبی انیشتین هستی ، مخصوصا چن تا کاراکتر رو هربار میبینی گل از گلت میشکفته و  گونه هات مثل گردو میزنه بیرون . زنبور کوچولو ، ببیی ، آقا گاوه کاراکترهای موردعلاقت هستن عزیزم .

در مورد کتاب ها هم باید بگم که خیلی علاقه ای نشون نمیدی ، نمیدونم شاید با تکرار بهشون علاقه مند بشی جوجوی من .

فسقلی من ، دقیقا دو روزه که یه عادت بامزه پیدا کردی ... اونم اینه که لب پایینتو با اشتیاق زیادی میمکی ... انگاری میمی میخوری ... خییییییییییییلی بامزه میشی عشقم ، دلم ضعف میره وقتی اینکارو میکنی . حتی امروز ظهر  تو خواب هم داشتی اینکارو میکردی ... الهی فدات بشمممممممم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

الی
28 تیر 92 16:40
عزیز دللللللللللللللللللللم چقده با نمک و خوشگل شده سارا
خیلی خیلی دوست داشتنی شده جاااااااااااااان خاله
هزار ماشالله



مرسی خاله الی
الی
28 تیر 92 16:40
گونه هاش عین خودته گردووووووو



زهره
28 تیر 92 18:25
من الان دیگه خودم میکشم
حیف شد اینبار زمان کمی ایران بودم و زودم برگشتم برنامه مون هم خیلی سریع شد واسه همین نشد بگم بهتون
اما دفعه دیگه حتما هم رو ببینیم
من که الان میمیرم از عشق دخترت عزیزم
ماشالله هزار ماشالله
راستی منم وبلاگ دارم هاااااا
http://privatleben.persianblog.ir/


مشتاقانه منتظرم که زودتر بیای عزیزمم

حتما سر میزنم به وبلاگت دوستمممم

آیه ی عشق
29 تیر 92 18:38
اوخ جان جان جاااااااااان
پس ملورینم زنبوره رو دوست داره
ببوسششش از طرف... سفتتتتتتتت سفتاااا

آره لیلی ، اتفاقا اون شبی گفتیااا
آآآآآآآآ آ یه ماچ محکمممم