ملورینملورین، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره
رادینرادین، تا این لحظه: 1 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

عاشقانه های من و نی نی ها و بابای مهربونشون

قرص

تعییرات + قد و وزن ممول مامان در سه ویزیت اخیر

1392/4/25 14:03
نویسنده : مامان سارا
1,167 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل ِ مامان ... خشگل ِ من ، با نمک و شیرین ِ مامان

تو این چند ماه اخیر تو خیلی تغییر کردی خیییییییییییییلی ...

از 50 روزگی به بعد توجهت "عشق ِ نازنینم" به آویز بالای تختت جلب میشد ، بعد از چند وقت بهشون میخندیدی و کلی باهاشون سرگرم میشدی ... اما از سه ماهگی به بعد خیلی بهشون علاقه ای نداشتی و بعد چند لحظه حسابی حوصلت سر میرفت !!!

 از هفته 10 به بعد : عزیز دلم ، دیگه به مامانت نگاه میکنی و باهام حرف میزنی،  با صداهایی مثل ق ق قاااا قااااااااااااااا ... خیلی خیلی بلند که وقتی من تو آشپزخونه هستم بشنوم و قند تو دلم آب بشه ، از همونجا بلند بلند قربون صدقت برم و هر لحظه خدارو بخاطر این همه خوشی شکر کنمممم

عزیز دلم ، شروع کردی به چرخیدن روی یه پهلو .... مخصوصا وقتی روی بالشت میخوابونمت ، شروع میکنی به تلاش برای اینکه خودتو از روی بالشتت پرت کنی پایین ... چند بار در حالی که روی شکمت افتاده بودی و آروم آروم ق ق ق میکردی ، دستگیرت کردم ! :)

 

از هفته 12 به بعد : سعی میکنی خودت رو بلند کنی ، هرجا که کمی مورب بشینی مثل کریر، بانسر و حتی تو بغل من و بابایی در حالت نیمه نشسته ، تمام تلاشت رو میکنی که بلند بشی ... از سه ماهگی به بعد دستاتو میگیرم تا آروم بلند شی و بشینی ، تو هم  خیلی خیلی دوس داری و گل از گلت میشکفته :*

 از 4 تیرماه ، یعنی از 101 روزگیت ، سعی میکنی وسایلی که نزدیگ صورتت هستش رو بگیری بدون معطلی وارد دهنت کنی ... این تلاش برای همه چی از جمله دست من و بابایی ، پتو ، لباست ، کمربند کریر و غیره هستش ...

 

قد و وزن :

ویزیت 92.2.14  :

قد : 57  وزن : 4 کیلو و 650   دور سر : 38.5

ویزیت 92.3.21  :

قد : 61.5  وزن :5 کیلو و 700  دور سر : 39.5

ویزیت 92.4.23  :

قد : 65    وزن : 6 کیلو و 350  دور سر : 41

 

 

 

 

ملورین در حال دیدن  تی وی ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زهره
26 تیر 92 15:52
ای جانم چقدر خندیدم عکس آخری دیدم سارا خیلی با نمکه ماشالله ملورین عسل خدا حفظش کنه سلامت باشه همیشه
من که عاشقش شدممممممم اساسی


مرسی خاله جونش ، ما هم عاشقتیم