ملورینملورین، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره
رادینرادین، تا این لحظه: 1 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

عاشقانه های من و نی نی ها و بابای مهربونشون

قرص

27 هفته + 5 روز ... سونوگرافی سه بعدی

1391/10/16 16:26
نویسنده : مامان سارا
6,657 بازدید
اشتراک گذاری

سلام م م م

امروز صبح من و همسری رفتیم مرکز سونوگرافی اطهری تو خیابون مطهری ... ساعت 10 وقت داشتیم ، ولی چون هوا آلودس ، از چند روز قبل اومدم خونه مامانم و بخاطر بعضی دلایل ، تماس گرفتم و گفتم که ما یکمی دیرتر میایم ... محمد جونم صبح رفت سرکار و دو ساعت بعد اومد ، با هم رفتیم سونوگرافی .بعد از تقریباً یه ربع ، یعنی حدود یه ربع دوازده ، و خوردن یه لیوان شیرکاکائو به تاکید یه خانومی که اونجا مسئول بود ، رفتم داخل اتاق سونو . یخورده دراز کشیده بودم که یه خانم دکتر اومد . خیلی خوش برخورد بود و بهم گفت ، اول با سونوی دوبعدی ، یه سری سونو میکنه تا سلامت نینی رو چک کنه و بعد هم سونوی سه بعدی انجام میده و بهمون نشون میده و عکس میگیره . اولین چیزی که ازم پرسید این بود که خانه دارم ؟ گفتم بله ... گفت پس تحرکتم خیلی کمه ... چون جنین باید تا الان میچرخیده ، ولی هنوز سرش بالا و پاها پایینه ... گفت پاهاش نزدیک یا شایدم داخل کانال هستش و بخاطر همین پاهاش کاملاً بستس . به همین دلیل شاید تقریباً نیم ساعت داشت تلاش میکرد تا جنسیت نینی رو ببینه . ولی نینی تنبل من ، با وجود خوردن شیرکاکائوی شیرین ، همچنان خواب و بیدار بود و اصلاً دلش نمیخواست یه تکونی به خودش بده ... اگرچه بقول خانم دکتر پاهاش تو یه پوزیشنی قرار داره که جای تکون خوردنش خیلی کمه . خلاصه ه ه تمام موارد رو چک کرد و گفت اینطوری نمیشه ، باید بری خونه و تا چند روز پیاده روی کنی و آب زیاد بخوری  تا نینی بچرخه ، هم برای زایمان طبیعی لازمه که نینی تو همین هفته ها بچرخه ، والا تپلی تر میشه و دیگه تقریباً غیر ممکن میشه ، و همینکه اگر بچرخه ، راحت تر میشه جنسیتش رو دید ... خانم دکتر پیشنهاد داد اواسط هفته دیگه دوباره برم اونجا ، هم برای تعیین جنسیت و هم اینکه ببینه تو این 10 روز نینی چرخیده یا نه ... من که دیگه میخواستم گریه کنم ... باورم نمیشد با سونوی سه بعدی هم ، جنسیت ورووجکم معلو نشده ... تازه تمام اون یک ساعتی که سونوگرافی انجام میشد ، فسقلی دست و پاهشو جمع کرده بود و گرفته بود روبروی صورتش ... حتی عکس خوب هم نمیتونست بگیره .شاید چند دقیقه آخر بود که نینی یه تکون کوچولو خورد و باعث شد خانم دکتر یه لبخندی بزنه و بگه نینی دخمله ه ه ه ...و همینکه دستاش تقریباً از جلوی صورتش کنار رفت و تونست چندتا عکس خوشگل هم بگیره .  خیییییییییییییییییییلی خوشحال شدم خییییییییییییییلی ... خداروشکر از لحاظ سلامتی هم مشکلی نداشت و این باعث شد خیلی خیلی خیالم راحت بشه ... خدایا ازت ممنونم م م م م  ... اما همچنان قراره هفته دیگه دوباره برم پیش خانم دکتر تا یه بار دیگه پوزیشن نینی چک بشه ، البته اینبار بدون هزینه.

وزن نینی تو 27 هفته و 5 روز 1166 گرم بود ... خانم دکتر گفت خیلی خوبه قلب

اینم عکسای سونوی سه بعدی :

مامان قربون لپای نازت بره کوچولوی نازنینم

مامان قربون لپای نازت بره عزیزممممممممم

نینی در حال فکر کردن :

نی نی در حال فکر کردن ...

فک کنم اینجا نینی عصبانی شده ، آخه سونو گرافی خیلی طولانی شده و عشق کوچولومو خسته کرده

عزیز دلم خسته شده ... آخه خیلی سونوگرافی طولانی شده

نینی داره به خانم دکتر میخنده ، آخه خیلی تلاش میکرد تعیین جنسیت کنه ...

فک کنم اینجا داره به خانم دکتر میخنده ، آخه خیلی تلاش میکرد عیین جنسیت کنه ، ولی ورووجک نمیذاشت ...

 

ویرایش :

امروز 26 دیماه ، به تاکید خانم دکتر سونوگرافی ، دوباره رفتم سونو ... باز هم نینی نچرخیده ... البته کمی جاش عوض شده و نشون دهنده اینه که داره آروم آروم میچرخه ، ولی همچنان پاهاشو رو هم انداخته و ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زهره
1 بهمن 91 15:08
وای چقدر عکس پرسنلی گذاشتی از نینی
ای جانم که اینقدر با ادبه که پاهاش جمع بوده عابرو داری میکنه هههههههه کسی نبینه ..
اما دیگه اصلا فکر نکن که جنسیت چیه بذار وقتی به دنیا اومد میفهمی
واییییی خیلی با حالهههههههههههههه




الی
2 بهمن 91 0:07
ای خدا نازی عشق خاله
آخه تا کی لجبازی
خوب نمیخوای ما بفهمیم یک کلمه بگو راحت
خداروشکر واسه سلامتیششششش


بچم میخواد سورپرایز کنه خالش ...
مرسی عزیزم ... سلامت باشی